02 Feb 2003 第廿四屆倫敦道路及超級電單車展 趣味花邊

 
 
 

Photos contributed by: Elias

  由MCN大力贊助,展覽期長達九天的英國倫敦第廿四屆道路及超級電單車展覽,經已在2 Feb 2003圓滿結束,曲終人散。

多謝一位署名Elias的海外留學生,把自己參觀展覽時所拍下的照片慷概地傳給鐵騎網誌,希望能透過我們的渠道,讓全球華籍鐵騎士都可以分享到這份英國機車界,一年一度的盛事。在此我們再向留英長達五年的Elias表達謝意。

 
  付出10英鎊(週未13英鎊)的票價進場參觀展覽會的車迷,除了可以欣賞到每日公演四場的電單車特技表演、各車廠和改裝專家的精心傑作之外,更有機會以特惠價格購買各式各樣的部品零件和騎士用品,甚至乎是專業車隊的剩餘物資!除了上述精彩節目外,更有多位名星級車手到場親民一番,接觸群眾簽下名。

以下有Elias的獨白:

 

  各位車友大好,我係UK留學生,今年第留五年喇。但直到今年先至係第一次去呢個展覽會,講起都覺得自己有D out....現場真係非常熱鬧, 亦展出好多靚車和改裝車。大部份都可以試坐,好正!可惜我第一日只係影o左三十幾張相後,部相機竟然無電! 大佬我連一個hall d 車都未影晒呀!

果度有4hall同埋一個show場,每日都有stunt show睇。最正係我見到GP 250cc冠軍 Marco Melandri,佢仲幫我簽左張R6 poster,可惜無得合照一幅.......

由於 miss out實在太多太多太多,所以我決定第二日再去多一次。今次部相機誓要差足電,影晒全場!

By the way,係三月八日- 九日係Scotland / Edinburgh有Scottish Motorcycle Show,不過我唔會去,但如果有人去開旅行可以去睇下。遲D仲會有個MCN Summer Sports Bike Show,應該係六月,我都應該會去,到時再向大家report啦!

Elias (請勿刊登我的電郵地址)

 
 

名星戰車 實物參展

 

 
 

 

 
 

  749S 999
 

 
 

Spondon車架專家

  Daytona 600 改裝街車
 

 
 

 

 
 

 
 

大受歡迎的R1受到形形式式的改裝

 

  XT 600 XVS 1100
 

 

  改裝車GSX 1400 改裝車 GSX1300R Hayabusa
 

  改裝車GSX-R1000
 

 
 

  ZX-6R ZX-6RR
 

 

Bye Bye!!