10 Oct 2003 百老匯電單車會 上有線電視做訪問 - 時事追擊

 
 

Sources: BB Lucky

 
百老匯電單車會在2003年十月九日,應【有線電視】新聞一台的邀請,為一個時事特輯提供既實際又寶貴的用家資料。這個時事特輯將會講述香港電單車在泊位時所遇到的問題,以及探討政府的施政方針,有否對電單車造成不公平的現象!而這輯節目將於十月十四日七時、九時、十一時在有線新聞台播出!
 
講起車會,你地會諗起乜呢?遊車河?大食會?

今次就例外了,十月九日百老匯電單車會就和有線電視做了一個特輯,特輯是講述駕驗駛電單車人仕日益眾多,但香港電單車位數目並不能同時增加,拍攝地點:深水步黃金商場及旺角一帶。

內容包括去到所有泊車位現場拍攝多個泊車位也爆滿,只能將車泊到後巷等地方,再由百老匯幹事接受記者訪問[訪問內容絕對值得大家細想的,唔知你又同唔同意呢?

  [問]
你地想政府就關於泊車位可以點做?


[答]
如果在每一條街有私家車錶位的地方收回一個私家車泊車位給我們就較為公平

     
  [問]
但如果要對你們公平一點而收回給你們你們是否也應收費呢﹖

[答]
其實以前有關當局也曾研究過呢個問題,如果通過法例要收錢的話我們是願意比的,但要另外研究點樣可以令電單車不能被搬開等問題!而且加了這些裝置我們每個位也可能只是私家車的四分一,我們的泊車收費也應只收回私家的四分一價錢。
     
  [問]
但我們也曾收到一些投訴是一些私人屋苑停車場也設有電單車泊車位但冇人泊又係全部泊洒在天橋底喎﹖


[答]
當然唔排除有一些人可能想貪方便或可能是收費太貴了!

     
  [問]
但泊在後巷等地方是否會存在另一些問題呢﹖

[答]
呢點就當然啦,例如又驚比人偷野或成架車偷埋,又或是抄牌等問題,其實另一唔公平的就是無論貨櫃車至電單車抄牌一律也是320,呢點我覺得我們政府對我們實在太不公平了!
  其他內容不在在此詳述了,但如果真是實施收費,而又做到好似日本般每架電單車有自己的位,你又是否願意比泊車錢呢,可能有一些人已習慣了不用收費的狀況,但你有冇試過泊入了一個位,回來是倒後鏡冇左,油缸花左,我諗這點大家都聽唔少!
 
     
  正所謂針冇兩頭利,你~~有冇好提議呢?

可以和百老匯電單車會傾傾,百老匯電單會可代傳話給有線電視新聞台記者聽架!

email@broadwayrider.com.hk
車會熱線:9771-4245

而這輯節目將於十月十四日七時、九時、十一時在有線新聞台播出!

 


>>百老匯電單車會官方網站<<