27 July 2003 百老匯電單車會 第六週年聚餐 - 趣味花邊

 
 

Recorded by : Loretta / Eddy

 

在香港歷史最攸久,普及性最高而又最活躍的車會 - 就係百老匯電單車會。佢地係七月廿七日星期天晚上假座於北角城市花園酒店,舉行延開十六席的六週年聚餐。照慣例當晚又會選出第七屆會長及各幹事 ,繼續把車會發揚光大。

先睇睇張大合照先!第七屆人力陣容強勁,會長由Pat哥 當選。各幹事有呀偉、金仔、龍仔、呀麟、呀彭、Johnson、呀B、Steven、Eward、Easy、賴東、CK、Canny、呀浩、Henry、呀治、Cindy、Rex。

 
第六屆會長-彭哥 與 新一屆會長Pat 第七屆會長Pat哥向大家致敬!


司議
: 小蘭、KennyWinnie及呀麟

歷屆會長: 呀彭、Pat哥、呀偉及呀征
 

榮譽獎: 金仔()

歷屆榮譽得獎者合照
 


晚會採用自助餐形式,雖然人多又肚餓,但秩序井然

 
 


大家似乎都對日本料理情有獨鐘....

 
 


齊齊影靚相

 
 
 
 
 
 
 
 


百老匯的江湖地位,當然會獲得到大量贊助商供應豐富禮品,大家自然滿載而歸。

 

 


聽講大獎有八份咁多,獎品係新興三日二夜旅遊禮券,價值不菲!

 
 

參加百老匯電單車會係需要俾年費,但係車會的所有收益,都係駛番係會員身上,並冇好似某D所謂車會咁,借會員壯聲勢過橋,搵錢就放入自己袋。

百老匯車會的領導層,每年都會重新選舉,公平公開,冇話以權謀私,會員利益得以保障,冇咁易被人賣豬仔。咁正氣又咁好玩o既車會,冇理由唔參加。你睇有好多其他車會的成員,都有參加百老匯活動就知佢地係正宗啦!

如想更詳盡觀看當晚的盛會,請到官方網站