17 Oct 2003 名人專訪 香港車手周浩雲 - 趣味花邊

 
 

Photo: 艾迪  Text: 小千
Special Thanks:周浩雲 /  香港駕駛學院

 
老編詭計:
腦海中一直盤算著要訪問周浩雲,但大家無論在香港還是在珠海碰頭,都總是各有各忙。適逢小千表示有興趣幫iBike手做o野,咁就o岩o勒!周浩雲同埋小千,兩位都係靚仔靚女,又係未學車就先鬥車,重要係香港駕駛學院電單車強制課程o既學生,將佢地放埋一齊,應該會有D火花走出o黎!
果然不出老編所料,訪問在一片「融洽」的情況下進行。訪問未開始之前,九咪仔重肯教小千駕駛技術添!好o勒o勒,正經D做o野啦!
 
 
  小千訪問周浩雲
大家都知道在賽車場上的賽車手並不一定需要擁有駕駛執照,而「無牌去鬥車」亦不是甚麼新鮮的事;不過,近來車壇上卻興起一股另類「學完走,先學行」式的學車的熱潮。一向在賽車場上飛馳的無牌賽車手們紛紛走回頭路,投向駕駛學院的懷抱;先有我—小千,後有比小千專業萬倍的本港著名年輕電單車賽車手—周浩雲。究竟,是甚麼原因促使他去學車?而對於這個巳有差不多十年比賽經驗的全職賽車手來說,學車又會否真的「回頭太難」呢?今日,小千有幸邀得九咪仔(周的匿稱)友情客串,交換學車心得之餘,亦親身剖白年輕電單車賽車手的內心世界。
 
  車手背景
周浩雲,啅號九咪仔。自幼受到賽車手父親(九咪車隊)的影響,在欣賞父親落場比賽的同時,自己亦愛上了賽車活動,於十一歲的幼齡便開始其賽車生涯。今年年僅廿一歲的九咪仔已有差不多十年比賽經驗,先在2001年亞洲賽珠海站獲得第五名;及後在2002年澳門格蘭披治大賽GP125級別獲得第三名,以及珠海賽GP125級別的全年總冠軍;而今年在珠海賽分站600cc級別亦獲得亞軍,更獲得全國賽第一站的第五名;早年更曾加入宗申車隊,參加在歐洲所舉行的世界耐力錦標賽。 現時主要效力於萬里達車隊,負責中國珠海摩托車錦標賽中最高水準的600SS賽事,為個人及贊助商爭光。
 
  如此有實力的賽車手為何又會有考牌的念頭呢?
九咪仔就話考番個電單車牌傍下身點都方便d,尤其係熱愛電單車既佢,睇見有新車到港「有得睇,無得試!」真係好慘•••考左牌,就可以幫大家試下新車喇!何況自己巳經有一定技術,唔好o徙,考返個牌,去邊都方便d~仲話第時考左牌之後肯定一落街就跳上架電單車度咁話!
 
  小千從未鬥過棍波電單車,對於駕院安排既棍波電單車課程,小千就覺得又好玩又刺激喇~咁大家又估下已有差不多十年棍波電單車比賽經驗既九咪仔,對於駕院安排既棍波電單車課程又有乜感想呢?
  九咪仔就直言課程對佢黎講真係悶左少少,駕駛學院o既導師落場鬥車的話更加唔會係佢對手。

不過駕院亦體貼地因應佢特別既背景而安排最少既堂數比佢。九咪仔對於操作棍波電單車可謂駕輕就熟。不過,就小千既實地觀察,九咪仔都非常虛心受教,完全無「界」同學仔之餘,仲做足所有「擰頭望」等指定動作添!咁九咪仔一定考到牌啦?!佢話有信心!!

 

為o左隱藏實力,九咪仔著到一舊「腫」咁學車....

 
  九咪仔的內心世界
咁作為一個全職既賽車手,最辛苦又會係邊段時刻呢?就係比賽之前要好似做太空人咁控制體重依個環節喇!「每餐都食唔飽,得少少飯,少少「食送」……仲要做野!」真係大犧牲!不過,能夠做到自己喜歡做既事,又有邊個會介意丫?
 
 
大家咪以為九咪仔鬥左咁多年車,d朋友仔梗係全部都係圍內鬥車果班。但係佢就話除左李有昌、張煒安等friend d之外,其他既朋友仔幾乎都係圈外既,多數仍然係舊時讀書識落果班。

好令小千羨慕呀~除左鬥車有父母無限量支持之外,讀書時代既朋友仔都仲有keep住,真係重情重義!

  正當小千奇怪點解全職鬥車既九咪仔圈內朋友會無乜幾個既時候,佢亦親自解畫:「因為鬥車就鬥車,唔會周圍走去撩人傾偈架,何況我出場之前需要好專心、好冷靜咁整理自己既思緒,更加唔會比人走過黎騷擾我添啦!」咁又係,邊似得小千鬥緊車都擺個V字手勢黎比人影相喎!^^
 
  理想篇
九咪仔o係11歲既幼齡巳經替自己選擇左要成為一個全職賽車手這條路,依家都叫做有點成績,咁對未來佢又有乜期望呢?九咪仔就話將會向東南亞邁進,再參加世界賽,一步一步咁挑戰自己,最後就要開番一間屬於自己既賽車訓練學校,培育下一代,延續賽車運動。據小千所知九咪仔仲未有女朋友架,咁有理想又咁進取既年輕賽車手,各位九咪仔Fans,加油喇!!
  小千在此謹祝福九咪仔能夠達成願望,早日成為世界級車手,為香港車壇爭光啦!

小千訪問後記:
以九咪仔對電單車的領悟,考試最難的地方絕對唔會係操控。擰頭望、打燈呢D動作相信對周浩雲來說都唔係難事,最有機會考起九咪仔的地方,可能會係筆試!點解?因為佢都唔溫書,咁輕敵小心瀨野呀九咪仔!哈哈哈~~