iBIKE幾個工作人員最近走 o左 轉「快」韓,吃喝玩樂之餘,順便睇 o下當地D電單車環境如何。去之前都有晒心理準備知道冇乜特別,但都難掩失望之情。幾日行程之中,見到大車的時候真係十隻手指都數得出。
韓國當然有電單車,但九成九以上都是細車,還要是用作商業和速遞用途。殘唔在講,以香港標準來說載貨量更是超級超載個隻。他們興用一個「H」型的大鐵架插在座位中間,騎士肩膀便被鐵架夾著。身後的貨物無論是高度,長度和闊度都嚇死人。H架左邊的鐵通更是在停車時拔出倒插在地上用作側架之用。原來大鄉里係我地。 在 J J Disco內,有很多懂英語的大學生來玩。只要大聲講廣東話,自然會吸引她們的注意。在5:1女多男少的環境下,一齊玩絕對唔係難事。一場來到,我們自然想了解多一點韓國電單車的情況。據她們說,由於本土的汽車工業十分發達,售價也十分便宜,每個家庭擁有2架汽車以上的情況十分普遍,所以電單車主要用作商業和速遞用途。甚少人會視它為主要代步工具。

幾年前香港也有車行引入這款125cc的單缸小車,因為排氣量細,香港人普遍不太受落。真難想像他們還要焊駁個大拖架上去,好 o野!
由於韓國對入口車徵收相當的重稅,大部份人都只買韓國車。所以當我們在街上見到大啡呤車轟過時,他們全都是排除萬難的超級熱心fans,全身皮加戰boot,十分認真。雖說香港騎士受盡百般屈辱,但比起韓國的朋友們已算幸福得多。
這是流動小販的生財工具。唔單只擺乾貨,有D重賣埋熟食。如果香港政府俾我地咁做,失業率就唔駛咁高啦。
 

Copyright ©1999-2001 鐵騎網誌  www.iBike.com.hk   All Rights Reserved 版權所有   請勿轉載