27 Aug 01 去澳門租車玩 - 趣味花邊

  一直都聽到澳門有電單車租賃服務,讓旅客享受自駕樂趣。最近終於偷空走了轉快澳,當然把握機會為各位未試過的車友介紹一下。
 
 
提供服務的公司名為「精點旅遊電單車租賃有限公司Tourism Bike Rental Ltd.」地址位於澳門新口岸填海區倫敦街珠江大廈AE舖地下。鄰近澳門文化中心,與酒吧街只隔兩個街口,十分易找。

租車的首要條件是要有車牌。由於澳門規定所有旅客都要先往交通部登記,才可以在澳門駕駛摩托車輛,所以拿車後第一件事便是前往交通「cup」牌。如果唔識去,唔緊要,車店會派工作人員引路帶領閣下,咁就掂晒啦!

費用方面,24小時日租為HK$300.散租三小時HK$160,每過一小時收HK$20。每臺車的按金為HK$3,000,可碌咭(不過數)。無論散租日租,車店都會贈送一缸電油(可走100-110km),交車時不用先去油站入滿才返來咁麻煩。

車店營業時間為9:00AM-6:PM,一星期七日都照常營業,店中常備廿多臺車備用,咁就唔怕租唔車啦!

 

  車款簡介

你會租到一臺泰國製造的Honda Nice 110 RS Super,四衝程風冷單汽缸,最高馬力9.5ps/8,000rpm,最大扭力0.9kg-m/5,500rpm,不用擔心馬力太大難控制(嘩!咁假o既說話都講得出!) ,油缸容量為4公升,四前速,前碟後鼓,操控上和一般電單車沒有兩樣。
 
 

店員黃小姐親身落場,示範騎上Nice 110 RS Super的英姿

圖中頭盔是免費供應予租客使用。 

  右手控掣前碟,右腳控掣後鼓掣動,左腳轉波,左手控制高低燈、指揮燈及響號,佈局絕對標準化。各位P牌朋友唔駛擔心舞佢唔掂。
 

  左手扣極力子,腳尖踩落一粒便入了一波可以起步,腳爭輕挫半格返回空波,腳爭重可以再挫多三o野上高波,加埋總共四個波,雖然和我們用慣的有少許不同,但好快習慣,加上有燈號顯示你身處在什麼波段,你應該冇乜問題o卦?
 

 

左邊的燃油計十分清楚。嘩,右邊的速度計成170km/h先爆錶,唔係呀嘛!?

 

  總結:

有電單車租,澳門即刻變得唔同玩法。住Westin酒店都唔會覺得唔方便。三兩知己或聯群結隊,無論係去路環黑沙燒o野食,抑或係去手信街買手信,都方便無比。快D到澳門玩餐飽啦。

 


Honda Nice 110 RS Super規格表

引擎形式 四衝程風冷水平單汽缸OHC
缸徑x衝程 50mm x 55.5mm
壓縮比 9.0:1
排氣量 108.99cc
最高馬力 9.5ps/8,000rpm
最大扭力 0.9kg-m/5,500rpm
傳動系統

4前速鏈傳動

前懸掛 正立套管前叉
後懸掛 雙筒避震
輪胎() 2.25 -17 - 4 PR
輪胎() 2.50 -17 -4 PR
前掣動

單碟配2活塞卡鉗

後掣動

鼓型掣動

xx 1870 x 670 x 960mm
軸距 1120mm

乾重

87.5kg
油缸容量 4公升
精點旅遊電單車租賃有限公司
Tourism Bike Rental Ltd.
澳門新口岸填海區
倫敦街珠江大廈AE舖地下
電話:750 880
 

Copyright ©1999-2001 鐵騎網誌  www.iBike.com.hk   All Rights Reserved 版權所有   請勿轉載