08 Aug 2002 皇家馬德里訪港 - 趣味花邊

Production: Rose/ On/ Terry/ Eddy

皇馬訪港絕對係盛事,但係同電單車有咩關係?答案好牽強....,其實係因為「鐵騎私竇」Club3有份贊助皇家馬德里訪港, 所以主持人Rose姐姐可以帶埋我地舒舒服服咁係一間廂房度,唔駛同人迫,嘆冷氣啜凍飲咁樣一睹皇馬球員的風采。 既然女仔鐘意靚仔,皇馬又帶歇我地搵唔少....就off-topic一次咁多啦,唔好小我地呀。

多謝Club3Rose姐姐的關照,我地可以咁近距離係香港大球場感受一o下皇馬6條煙的魅力。當日大球場入場人數多達三萬認真犀利。雖然皇馬球員只是「係咁易」練習,但都能充份顯露出國際天皇級數的卓越球技,令在場的球迷嘆為觀止。看見一些大小球迷能成功突破保安防線,衝出草地與偶像合照及簽名留念,無不令旁觀者開懷大笑。

有冇買飛入場睇皇馬呀?冇就睇住D相,止下咳先!(鎖你冇帶長鏡,D相麻麻...)

碧咸 David Beckham

 

朗拿度 Luiz Nazario De Lima Ronaldo

 

卡路士 Roberto Carlos Da Silva

 

施丹 Zinedine Zidane

 

魯爾 Raul Gonzalez Blanco

 

費高 Luis Filipe Madeira Caeiro, Figo

記得8月9日8:00p.m. 睇皇馬!廂房見!