01 Oct 2002 國慶日 錦羊竇出車日 - 趣味花邊 

 
 

Production: Ben/ Paul/ Eddy

 

2002年十月一號係綿羊竇x綿羊力量一年一度的超大型綿羊出車日。由於綿羊數目實在太多,係人多車多的香港地,實在好很難搵到一個唔會被人趕的集合地點。所以車會便實施「多點集合」策略,方便各會員按地區自行集合,亦避免對外界造成不便。

集合地點包括中環皇后碼頭、官塘泳池門外、屯門吉之島 7-11 門口、中國染廠大廈後面電單車位等,預算目的地是大尾篤。集合時間由最早的早上11:00AM12:00PM不等。我們去了中環皇后碼頭參觀了他們的集合情況,發現原來連亞洲電視外景攝製隊也在場隨隊出發,為他們沿途錄影。認真巴閉!

可惜天公不造美,局佈地區追蹤性驟雨跟住班綿羊團,搞到佢地濕完又乾,乾完又濕過....行程也受到干擾,最後各小隊一於來個各自各精彩,但倒也無損雅興,始終是國慶應該普天同慶嘛!

 
 

國慶出車 中國國旗當然不會少!

 
 

 

直頭係人頭湧湧、插針都難!

 
   

呢幾位就係亞洲電視的工作人員,辛苦晒!

 

Ben 哥 、Paul

 
   

來張合照先!

傅說中紅粉孖"P"

 
 

 

記住我o地,我地係「中      國      娃     娃 」!  Wa!!

 
 

更多會友