01 Sept 2002 綿羊竇 + 綿羊力量 定期做路秀 - 趣味花邊

 

 

Photos by: Mr. T

  九月一日星期天下午,又是綿羊竇和綿羊力量的出車日。集合地點是人流極多的尖沙咀加連威老道。出車前等人齊時,等於擺緊個路秀(road show)吸引途人目光。鐵騎網誌的工作人員由於尚未起床,於是情商Mr. T特別客串幫我們影D靚相番來,在此先行謝過。
 

 

 

靚人靚車似乎特別多。顏色繽紛之餘,靚人亦睇到我地「食指大動」呀!呢位靚女芳名「阿雪」,iBike「狗公嗅嗅小隊」將會開佢file

 

 

 

當日約有三十多輛悉心打扮的綿羊現身。大家先在老尖加記集合,先去紅磡,再去石澳。飽呀!

 

   

各位有興趣參加呢個咁「好色」的大家庭一齊玩,可以到http://come.to/HKSCOOTERPOWER 了解了解

 

 
 

 

綿羊竇和綿羊力量會係十月一日國慶日搞大型活動,預計起碼會有一百部綿羊集合出車。玩綿羊的車友不能輕易放過呀~~ 即上http://come.to/HKSCOOTERPOWER 啦!