26 - 27 July 2003 S&S 中山小欖綿羊賽車同樂日 - 趣味花邊

Production: 琪琪 / 英豪 / 大偉

由舊年開始,S&S電單車中心連續舉辦了多場綿羊比賽,戰車全部清一色由佛山 比亞喬車廠贊助,零件就由意大利Malossi贊助。參賽車輛全部一式一樣,純鬥技術,唔駛買補品tune車夠晒經濟。

計我地話,與其話係比賽,不如話係「鬥車旅行團」重貼切。因為參賽者只係俾一個報名費,就可享受到全包宴。兩日之內最少擦佢四餐,加一晚酒店,重有專車由香港來回中山以及酒店來回賽車場。團費再包埋租車同埋電油,重有即場機械士搶修服務,唔使導遊小費貼士。只要唔係蓄意破壞,炒車唔駛負賠償責任 之下俾你玩足兩日.....又練習又計時又正賽,次次都搞你廿個圈,包你夠皮,直情抵玩同嘔!

盛暑下的中山小欖星河卡丁賽車場,一切都是沸騰的。這當然包括張灝瀠小妹妹的鬥心。只有十一歲的瀠瀠身穿哥哥張煒安的剩餘物資,只購入一對手套便 可參加比賽。

這是瀠瀠第一次正式參加比賽,自然滿懷希望,心情也十分興奮。所以當瀠瀠被大會勸止參予正式比賽時(因安全理由),難掩失望之情........<<瀠潫學道記>>劇場版  <<--------------Click to enter

 

今場有兩位女仕首度參加比賽,初時以為佢地姐手姐腳,點知原來有姿勢有實際o架!尤其係阿勁甜姐,手車絕對唔講得笑!想睇佢地D比賽英姿? <<賽道 + 街訪 = 最強汪汪版>>重有搞笑劇場版  <<--------------Click to enter