創域 國慶同樂日 - 趣味花邊



2013年10月1日國慶日

創域車隊在中國珠海國際賽車場再舉辨了一場「 珠海賽道國慶同樂日 」。是次有不少參加者一早便到賽車場作出準備,參加人數更多達70-80多人。

創域車隊安排多款新款跑車給參加者駕駛

(包括新款1000cc車輛、Ducati 1199
、BMW HP4 & S1000RR、Yamaha YZF-R1、Honda CBR600RR, Kawasaki ZX-10R、Yamaha R6、Honda CBR600RR、Kawasaki ZX-6R)。

活動內容可謂照顧週全,除了有專業人士介紹賽道
彎道攻略及規則外,及有教練提供專業技術指導作帶領練習。

學員更可於9:00am 至 5:00pm試騎各款跑車於賽道不停地練習,中午時份更免費提供自助午餐,真可謂
「有得食,有得玩,攪到人樂而忘返


13歲Anson首次在珠海國際賽車場騎車

Anson感受:對我呢個只係騎過150cc minibike小朋友黎講,騎600cc 嘅R6係天馬行空夢想,我都想要過多幾年先有得坐或騎車,但我冇想過竟然有得騎着R6在跑道上奔馳,多謝呀創域電單車行源哥哥!!!比呢個機會我,帶我在跑道上跑,在跑道上同打機嘅感覺真的差別得大,那種高速嘅感覺真的非常難得可以親身親手感受到!多謝各位哥哥姐姐!

坐車的感受:
初初等待上車時,都有緊張嘅感覺,擔心會係跑道上跌落黎,因為我從未坐過大車,所以都驚驚地。上車後,有車我出去的呀源哥哥教我點坐,明白後,我都放鬆了。

當出到跑道時,我覺得好好玩,我覺得好似所有事物都放大了一樣,因為我以前只係接觸過150cc 
 minibike。對我黎講覺得非常特別!