2014泛珠三角賽車節秋季賽 - 趣味花邊 23 Sept 2014


特別鳴謝:Denny Chow,  Ricky Cheung,CROSS MOTO Rider Training Henry IU, 驅摩人,Pizza-BOX,
So, 賽車場上影相多位攝影師, 同埋到珠海支持思思好朋友。

思思賽車報告

今場泛珠秋季超級摩托車賽思思用HONDA CBR1000RR SP 作賽,星期五只得半小時練習,練車時間做1:55,HONDA CBR1000RR SP 容易操控,初時有點不習慣,低扭馬力十分强勁,後來練多幾個圈就開始熟習,每個圈速時間都很穩定。

星期六排位賽,都係做1:55, 第一場比賽大會話我同十幾個車手因為遲左出去跑道,所以要在Pit Lane 等其他車手起步過完第一個彎時先放我地出去,賽了一個圈後,有部車在T1 抄車,紅旗後再重新起步作賽,最快圈速做1:56.

星期日第二場比賽, 入第一隻彎時,有個車手部車撞向我,撞到我左邊小腿,我初時還以為是輕微碰撞,睇片見到佢撞到我人連車跳起,本來一路keep 住圈速1:55-1:57, 到第五個圈時,左腳小腿突然抽筋好麻痺,要好用力先轉到波,第6圈跌到2:01, 後來打後圈速1:57-1:59, 好彩最終都涯到衝過終點。

你也有賽後報告想發表嗎?-->> mail@ibike.com.hk