DUCATI x VESPA x LAMBORGHINI
三大車主會 - 金雞開年行


13 Feb 2017   Photo by: Chester Ng  &  Loretta
香港三大意大利車會在2017年首次聯手舉辦新年行好運活動,出席車會包括有Ducati、Vespa和Lamborghini。四輪超跑和二輪超跑首次一起開年行大運,絕對係香港車壇的一個創舉。
別以為Vespa是平民車,其實很多超跑車主,都喜愛Vespa電單車。因為偉士電單車的產品歷史和原創性等因素,植入了超跑車主們的成長過程,令Vespa獨一無二,無法取代。
當日出席活動的林寶堅尼超級跑車有35臺,超跑電單車Ducati也有35臺,Vespa電單車有10臺,計合所有出席賓客約一百人。再加上有醒獅開年,場面既熱鬧又好玩。
活動當日,首先是09:45在欣澳停車埸集合,10:00 ∼10:30 欣澳停車埸影大合照。10:30 ∼ 11:00 北大嶼山公路往東涌,影行車照。
重頭戲係11:00∼13:00在機場某酒店舉行醒獅開年和影大合照。最後當係醫肚時間,大家坐埋擦餐勁o既。大型車聚由於太高調,聚餐停車時往往是趕車或抄牌高危時段。在酒店舉辦活動,便唔使擔心俾人趕,食都食得開心D!