雙前輪可傾斜電動代步車,你會點揀?
30 July 2019  資料整理:Dave

雖然香港運輸署仍然不接受電動單車和一切非人力推動的移動代步工具,但無可否認電力推動的個人移動產品越來越多。在香港每一個角落都會見到電動滑板、風火輪甚至電動單車的存在。Yamaha在2017年推出概念作TriTwon,有Yamaha LMW技術,即係雙前輪可傾斜轉彎的特式,終於正式面在日本推出。Yamaha TriTown極速不超過25km/h,可以慢慢行,或者以跑步相若的速度移動。想玩嗎?香港不知要等到幾時。

如果閣下真係想玩雙前輪可傾斜轉彎的電動車,其實可以有另一種選擇。淘記的作品不能叫LMW,他們叫這設計是倒三輪,不但重量較輕,續航距更長,極速更高更可以一秒摺合,方便搬運也方便收藏。外表雖然少少醜怪,但考慮到有座椅可以坐,而且價錢唔係太貴,所以都相當吸引。唔知你又會點揀呢?


Yamaha TriTown的宣傳句是:Keep It Simple: Stopped and Standing Without Electronics

無論是Niken 900或Tricity 155,都是和TriTown使用著相同的LMW技術。

YAMAHA TRITOWN 規格表
重量:40kg
長x寬x高:1,140 x 620 x 1,140 mm
輪徑:14英吋
速:25 km/ h
動力單元:輪內馬達
額定功率:500 W
電池:鋰離子電池
電壓:48 V
電池容量:380 Wh
充電時間:低於 3 小時
續航距:約32km
 

站立式駕駛,冇得坐,冇得摺。運送或收藏不及淘記國貨方便