BMW RnineT X Holistic Coffee @ HOFEX 2021

08 Sept 2021

自從疫情之後冇得飛,好耐都冇去過車展喇。適逢有老友參展2021亞洲頂尖國際食品餐飲及酒店設備展,知道有好多業內餐飲商參展。一於入去行下食下飲下:)

行行下突然見到有部BMW RnineT在觀展人群頭上出現,原來係有一間咖啡設備供應商的參展攤位,以一部BMW RnineT作為攤位的裝飾,成功搶到觀衆目光,紛紛停步細看。

相比起附近只是擺放咖啡機器的同業,他們駐足的人群明顯少很多。於是老編便抱著呃杯啡飲的動機,多口問下呢間咖啡設備供應商,點解會咁醒目擺部RnineT係度?

 

呢位參展商名為Holistic Coffee,屬於香港咖啡烘焙先驅,專營各種專業咖啡器材,務求採用他們代理器材的咖啡店,都能提升客人的飲用體驗。

原來佢地代理的意大利咖啡機品牌SANREMO,當中有一部機器型號參照了電單車錶板的概念而設計,名為Cafe Racer。所以他們便向BMW要求幫忙,看看能否借出一部RnineT Cafe Racer參展以助聲勢。

可惜BMW的RnineT Cafe Racer實在太受歡迎,沒有現貨。所以只能以另一款RnineT Pure代替。點知一樣咁煞食,一般民眾只見到BMW電單車便已經很高興。

 

講番呢個咖啡機Cafe Racer,兩頭機器的售價約港幣十萬元左右。雖然有三頭款式,但香港寸金呎土,很少店能夠容下三頭機,所以代理主要引入兩頭款式。

雖然只係兩頭機器,但內置5個Boiler,提供穩定長氣的蒸氣壓力。根據廠方的壓力測試,SANREMO Cafe Racer能夠一天沖出一千五百咖啡仍能維持穩定表現。香港的咖啡店一般每天需要做出五百杯咖啡,所以SANREMO Cafe Racer絕對夠做。

有人問呢部機價值不菲,放在店內會唔會有被盜風險。放心,呢部機重近三百磅,需要四位大漢先抬得走。賊仔真係咁係誠意的話,抵俾佢啦:)