31 Mar 2005 Honda MotoGP 贊助商GAS時裝登陸香港 - iBike Gal

Invited by: Chun Kee Motorcycle Co. LTD. Recorded by: Benny/Dave

Honda MotoGP的其中一位贊助商,來自意大利的休閑服裝品牌GAS最近進軍香港,並在2005年三月三十一日假座於海運大運某餐廳舉行了一場2005年春夏新裝花生秀。
由於GAS和Honda關係密切,GAS在香港插旗,Honda的香港代理燦基電單車行有限公司當然也要有所支持。本田車主會派出了八位會員駕駛愛驅到場表演助慶。花生秀開場時,部份模特兒便是由六臺CBR600RR和一臺GL1800載著入場。在Honda電單車襯托之下,GAS服裝更顯氣派。
鐵騎網誌一向唔會掩飾鐘意睇靚女的「習慣」。所以今次掛名就話影電單車,其實影女為實(真係淨影車怕俾各位打瓜)。六頁相簿只是頭盤,Fashion Show短片先係主菜。睇完相之後記得睇片:)