22 Mar 2006 女救生員Aster要賣車! 電單車女郎

Production: Aster / Eddy / Dave

Aster賣車的原因,係想換部Yamaha TW225。為左幫Aster盡快換到車,鐵騎網誌救火兵團,呀唔係,應該係賣車兵團先真,馬上出發做野。我地而家先係咁以睇下部車先:
 

Aster部ET-8 150牌費到06年12月,粉紅車身係銀底油,夜晚睇會靚d。Aster重新拉座位皮,都係粉紅色,連埋襯色尾箱一氣呵成,全套發售。(如果閣下唔講價的話,Aster可能會送你兩堂免費學游水啊!)
 


想買Aster部2002 Piaggio ET-8 150?
即send電郵:aster@ibike.com.hk
 


好o勒,車就睇完。我地入正題.... Aster真係救生員?睇佢年紀輕輕白白淨淨鬼鬼馬馬咁款,點似做左四年救生員呀?Aster有備而來,拿出救生手冊和一大堆證件俾我地睇...無野講。

話就話影車姐,唔影人的話相信各位都唔肯放過老編啦。一路影一路傾,原來4歲便懂游泳的Aster,只喜歡做泳池救生員,因為做沙灘的會晒到好黑咁話。由於做救生員返工時間比返寫字樓較彈性,可以再讀下書。將來如果唔續約的話,會再去進修英文喎。
 


自言活潑好動男仔頭的Aster,喜愛打手球和駕駛電單車。原來在香港救生員行業中,係好流行騎電單車的。Aster形容行內風氣是男又騎女又騎,個個都係騎電單車返工,即使冇電單車,都會有電單車牌。

不服輸,好勝是Aster性格一部份。所以Aster考棍波,而且連考兩次牌都衰係路試部份。但這些挫折並沒有阻止她的鬥心。第三次終於合格,Aster話終於向其他人證明到她不是傻瓜。不過原來Aster的家人都現時仍未知道她駕駛電單車的事實....
 

:

 
Aster除左係救生員之外,也是游泳教練,精通四式,不過以自由式和背泳最為擅長咁話。想學游水?私人教授無任歡迎。不過Aster話佢開工教游水都只係著Tee 波褲,唔會著泳衣o既。
 
Aster連「亨」功水上飄都識...拯溺?濕濕碎啦~