11 Nov 2007  Winsi & Kristy 上陣不離姐妹花 - iBikeGal

Photos: Kelvin / Eddy

在07年11月4日舉行第二屆中環單單車展,iBike的小攤位站滿了 iBike Gal。當中有兩位 iBike Gal影形不離,樣貌也有點相 似。細問之下,原來她們是一對同齡的17歲堂姊妹。由細到大在同一間學校讀書,一起立志投身美容業,一起當模特兒,更一起去TVB當臨時演員.....這對感情相當要好的堂姊妹,按螢光幕左攻右方向,順序名字是Winsi和Kristy

Kristy在自我介紹的短片中一時口快說錯了自己是18歲。在餐廳內Kristy一邊啜著凍朱古力,一邊向老編強調她只有17歲,並且比起Winsi還細了兩個月。啜著凍好立克的Winsi則笑說因為Kristy外形較為成熟,所以一向都以「家姐」來稱呼Kristy。




我看電單車
兩人雖然還未夠年齡考車牌,但早對駕駛有濃厚興趣。Winsi喜愛綿羊仔,認為一個女仔戴著頭盔在鬧市中左穿右插好不威風。

尤其幻想當除頭盔時「fing」頭髮的場景,應該會「型到爆」咁話。Kristy則認為電單車始終是人包鐵,還是選擇房車較穩妥。

兩人都有坐電單車的經驗,但只限綿羊仔。Winsi表示「見到跑車款的電單車,覺得好危險。把手又低,座位又高,坐上去腳又唔掂地,一俾油唔知去左邊,都係咪搞我!」

最鬼憎(1)
Winsi:「有一次坐綿羊,我戴的頭盔太大,下巴條帶又太鬆。如何能穩固頭盔呢?我心生一計把口張開,拉長了下巴把頭盔帶頂實。頭盔係穩左,不過吹到成口沙,口都乾埋!好心司機俾個合規格既頭盔俾人啦」

最鬼憎(2)
Kristy:「我唔會亂坐電單車,無啦啦交條命仔俾人咪玩啦。尤其是鐘意開快車果d人,最鬼憎。」

最鬼憎(3)
係旺角行街,最憎俾 d司機撩。佢地成日係你身邊呼空油,開窗吹下口哨,同你講下野,懶型咁....通常我地都會唔理佢,或者俾個作嘔樣俾佢地睇下...哈。我地一定唔會上人車。





我地一定唔會爭仔!
兩姊妹一向都很留意 iBike Gal,對Yumi的美貌都異口同聲地讚不絕口。兩位對欣賞女性的口味雖然一致,但對選擇男朋友的口味卻截然不同。Winsi欣賞才藝型例如周杰倫,而Kristy則喜歡靚仔例如陳冠希。所以兩姊妹雖然嗜好和習性都非常相近,但一定不會愛上同一個男仔。「姊妹情深」不會有考驗的機會。