11 -13 Apr 2003 中國珠海摩托車賽第一場 趣味花邊

 
 

Text: Paulwhy    Photos: Paulwhy & Friends / iBIke

 


戰車R1狀態麻麻

星期五:
我於早上8時抵達ZIC,得知原來我的戰車才剛剛拆櫃,想必很多地方仍未妥,而且我差不多半年沒騎過這車,再加上疏於練習,所以非常擔心不能做出比上年更快的圈速(1:44.233).


BG/AN 川上智彥

  今場得知BG的Steven請來日本國際A級選手川上智彥(KAWAKAMI TOMOHIKO),再加上黃世釗,我的3個"死敵" - Simon, Jimbo和光頭Nick等人參加Open class賽事,心情不禁又興奮,又緊張. 
 


TT Twins:) -  James & Nick


            BG/AN 黃世釗


Megafon Simon <<車手報告>>

  我今年的目標是做出1:43 或以下的圈速時間和打敗Jimbo 同光頭Nick, 所以今仗不容有失,一於全力以赴!經過一場濕地的熱身練習之後,天氣變幻莫測,搞到衆車都在最後一刻才決定用甚麽胎,七國咁亂.而我當然係其中一個受害者啦!
  我部戰車差不多要到第一節排位賽完結才搞掂!! 終於整好! 立刻出場試圈先!

   
 
  好! 第一個彎…我…?? 點解部車唔肯落彎咁...唔... 呀! 鬆下頭釘把先... 好! 再試! 我推!... 嘩! 架車好似想炒咁,浮吓浮吓. 試完一輪, 完來係胎氣出現問題!(頭11psi, 尾20psi) (應該係頭尾都大過30psi)終於以2:05.581之圈速排在第五位 ......由尾數上嚟... 破曬我個人記錄...*哭* 在維修站發曬脾氣!
  星期六:
重點提醒機械師要檢查的一些基本事情後,我便更衣準備第2節排拉賽. 不知是否睡眠不足(千祈唔好唸衰嘢!),加上各種心理因素影嚮, 我的圈速仍未能回到上一年的水平.  只有1:49.966, 好好彩咁排喺第6位. 


(純粹廣告,與本報告無關)

  但係圈速咁强差人意, 而且只剩下明天的賽事, 若做不到好圈速的話就死定了...

加上架車個迫力好似有問題(柯屎唔出賴地硬)...今次完蛋啦......下午則與機械師商量一下如何作出適當的調校以及更換迫力皮和尾胎. 之後就返酒店揾周公問吓佢點先可以跑快啲...

  星期日:
帶著沉重心情的我大概7:30am到達ZIC, 準備早上的熱身練習. 因為我換上了新的迫力皮和尾輪胎, 再加上太多車在賽道上. 我根本沒有機會在這節練習裹做圈速. 真的只剩下正賽了! 救命!
 
  正賽終於來臨了! 幸好我的起步技巧比較好, 而且第6位是一個好位置...  紅燈一熄滅, 我立刻彈出, 走在 Jimbo 和 Nick 之前.  可惜來自日本的 川上智彥 確實利害! 快而準確地第一個入彎, 而我則緊隨其後. 
  半圈後, 因不小心在T6碰到籃白邊而給Jimbo過頭. 後來被陳乃明Outbrake咗, 過咗我頭.  心想大事大妙!

我好心急咁想過返佢頭, 點知仲要俾Nick過咗我!!  後來黃世釗和蘇社雄也加入戰陣, 拉鋸了一個圈之後我亦被放開.  在第3圈曾一度超前Nick, 可惜都給Nick跑掉! 看見他們幔幔地拉開,以為這樣就完了!

  這時我開始靜下自己, 做回自己應做的東西.  感覺自己幔了很多, 但卻開始追近了前面的車!  我看準一個機會, 陳乃明出錯入唔到彎, 和Nick一起過了他頭.  在第6圈時, 當蘇社雄擋住了阿Nick的去路時, 我立刻過了他們排在第4位(CL1 第2位)!! 
 
  可惜......因為之前用力過多, 而且在T5甩尾, 在Last lap時被阿Nick返超前!!  ......跟住......嗚呼!!  就這樣,我以本場第5名及CL1第3位完成了這場開幕戰.
  賽後檢討:
個人因素:
1.懶醒
2.真係好懶(無做體能練習, 無練車)
3.真係好醒(講吓笑咋!)
4.準備功夫不足

其他因素:
1. 想賴人(都係講吓咋!)
2. 想賴車(好似唔夠其他車快,其實自己唔夠快!)
3. 想賴屎(賽緊果陣有篤雀屎打落我身度!...)

結論: 繼續努力!! 下場見!!

   

   

返回賽事主頁