13-16 Nov 2008 第五十五屆澳門格蘭披治大賽車 - 趣味花邊

Production: Jerry / Loretta / Dave

又見老友相簿!
老友們平時各有各忙各散車西,想一次過唔使約都可以見晒咁多人又可以坐低傾偈的話,澳門大賽車就係一個好機會喇!今屆格電新鮮出爐三位得獎車主,小妹當然第一時間夾住佢地影番張相先啦!Easton直頭俾小妹穿住左,影完相先俾佢地出去領盃呀:)
 

綿羊車友去澳門玩,一定會去澳門數間零件專門店買野。同一條街開了三間舖的偉業達就係車友必到的零件專門店之一。偉業達話事人英姐雖然忙得不可交關,但仍抽空到場睇賽事~~


早已貴為老闆級人馬的張煒安,雖然富貴左但仍不忘賽車運動。今年格電仍然有火參戰,更得到澳門禮記車行支持,轉以Suzuki GSX-R600 K8出戰今屆澳門格蘭披治電單車大賽 。在強敵環伺之下,張老闆以不足1秒之差,屈居FIM 600cc Supersport 組別第四名....希望張老闆在來年繼續爭取好成績。

早年曾替 iBike撰寫車手報告的關英豪先生,近年繼續在珠海主持賽車訓練,四個轆或兩個轆一樣咁吃得開!


澳門孖寶梁玉彩蘇社雄兩位大哥,逢鬥必到,逢到必早。







澳門車手 Joao Fernandes去年拿著 iBike的採訪咪,對著鏡頭自白了數分鐘。今年勇奪FIM 600cc組別季軍,是澳門本地居民首次企上國際級賽事的辦獎舞台,絕對值得高興呢!
 

呢度四位電單車高手都先後參戰過東望洋跑道。看見別人比賽,正所謂「一日車手,一世車手」,技癢在所難免。現役車手何志鋒心情應該最激盪。