21 Oct 2007 Hartford Mini 125S 本地試騎

Production : Joann / Kam / Eddy/ Loretta  協力:全方位駕駛 / 翔利車行有限公司

在07年3月台灣奇士車隊率先向 iBike提供了Hartford Mini 125S台灣本土版的試騎感受,對Mini 125S有興趣的新來朋友記得重溫。

Hartford電單車的香港總經銷最近由翔利車行有限公司奪得。外型趣緻的Mini 125 S當然被翔利第一時間引入香港啦。舉凡是容易駕駛的好車,都會被教車師傅採用為學員車。Hartford Mini 125 S也不例外,全方位駕駛馬上購入兩臺全新Mini125 S用作棍波學員學習之用。現在新車特價賣HK$22,800再送一年牌費,平到唔想上會供。

留意台灣版本的Mini 125 S是採用四前速波箱,而經翔利車行有限公司的來港型號則是採用五前速波箱,令動力調佈發放更細緻更平均。
思思試騎感受:
係「全方位駕駛」見到呢架 Mini 125 S 時,覺得呢架細細翵恭J何來有125cc呀? 就算唔止50cc,最多都只係得90cc麊掉砦q單車仔?當我從 Ken Sir 手中接過車匙之後,心中估計車仔細細應該所有野都係意料中事。
當發動車子起步之後,才發覺 Mini125 S另外的一面。起步相當有力,完全同佢鴷~形成反比。低速扭力絕不容輕視。回個神之後上二波再上三波,第二個驚喜又再度湧現。Mini 125 S靈活嚝瑄悼O我多年駕駛電單車鴽瑋N得以充分發揮。佢黻囮@完全依照我意思去執行,冇半點唔服從。由於它的輪距比較短,因此轉向距離亦較細。以前打8字要用兩條行車線,而家我騎住Mini 125S,只用一條線已經可以完成考牌麉定動作。

試完Mini 125 S打8字麉瞻O,再試埋佢係馬路上麊穛{。唔好講咁多,一於就上去高速公路考驗下佢!轉過靚彎上觀塘繞道,果度出名車又快又多大車。我都好小心咁係慢線行走。原本諗住d大貨車、大巴士呀一定會將我連人帶車揚幾下....點知呢d情景完全冇出現到。Mini  125 S係高速公路麊穛{又再一次令我感到驚訝。 行車唔算飄,大車在我身旁經過時都冇被氣流影響而偏離行車線。

Mini 125 S好多優勝鵀a方,例如它的五前速波箱。一波0-40km/h,二波40-60km/h,三波60-80km/h,四波80-90km/h,五波90-110km/h。高速巡航表現合格,扭力發放合格!千萬別被Mini 125S細小的外表,而低估它的實力。

可能用上120mm輪胎,所以Mini 125 S頗為咬地。過彎麉H心亦因此大增。上斜表現在125級別中算係幾好力,落斜順風時更可以去到115km/h。

學緊車麊B友或係剛拿到牌儱s騎士們,當然唔會將Mini 125 S去到咁盡。但係它靈活嚝瑄情A低扭黻_步能力,再加上短輪距和唔容易死火的優點,都係學牌和新牌能充分感受到的貼心優點。


業學員的話(1) - Joan  身高 164cm 108lbs
睇 iBike見到全方位駕駛剛開張時,送免費試學 (導師指導課兩堂),再加上九龍城好近我屋企 (鑽石山),所以就決定報名學車。初頭都係抯En125 學車,Ken Sir 好細心教導我駕車安全意識,不單只是比考牌用,而是考牌後在道路上大派用場。

第一次考牌時是用 EN125,因考牌時的心情比較緊張,所以肥佬了。後來知道 Ken Sir 買了 Mini 125 S,我就立刻轉學這部細車 - 感覺易操控及輕巧,信心大增,打8字簡直係易如反掌!!上星期四我就用呢部 Mini 125 S 去考牌, 在全無壓力之下 Pass 了。Yeah!

學員個案 1: Joan



學員的話(2)  - Sarah 身高 157cm 95lbs
開始時我係用Suzuki EN125學車,但我覺得車身太重喇。試過有次因為俾得太大油的關係所以跌車。有次出街時又試過死火,練習時又好驚俾人砵。但在各導師的地獄式訓練下,好認真同埋好用心去教導,出街學車時用對講機帶路, 就算租車每堂都有導師帶,感覺好warm。

雖然Mini 125 S 感覺好細架,冇咁實在,但比起 En125 輕巧好多。我雙腳可以同時掂地,好有靈活性,打8字果然信心大好多,動作易做好多!

學員個案 2: Sarah

Eddy試騎感受:
Hartford Mini 125S 最吸引人的地方不只限於可愛的外表,還有偏矮的座高令騎士信心大增。加上極輕巧的車身,一切都很容易掌握。雖然Mini只有125cc,但輕巧的車身令人車起步時感覺爽快,加速表現亦頗理想。

個人認為,Hartford Mini 125S也是一臺有照顧到實際駕駛需要的電單車。動力表現足以應付一般道路駕駛的需要,上斜的扭力基本上也是足夠的。如果我痛下苦功再減減肥的話,相信起動 感會更爽!

各位可能以為Hartford Mini 125S車身如此嬌小,彎向 表現應該沒有問題。我不是說她沒有彎向性,因為如此小巧的車子,再加上軸距短,過彎轉向當然是非常靈敏。但因為Mini 125S頭尾輪胎是用上大粒的菠蘿胎,在舖裝路面上,咬地力不及道路輪胎。所以高速過彎時會有少許偏離線位。雨天濕地時更要注意,新手別因為它易開而得意忙形。

Hartford Mini 125S是一臺新晉的Fun Bike。在香港專攻學車、考牌 和一般短途代步。Mini 125S在塞車時更可一顯本領,比250豪華綿羊更易攝車,想捉佢真係冇咁易。

買車時間:
Mini 125 S的缺點係在高速行車時,引擎所衍生出嬼n響會比較大了一點。希望新車 Run-in後會細聲d。

不過呢點對於車主來說絕對唔係問題。問題只會發生在學牌和新牌身上。

學牌會煩:我學綿羊是因為覺得較為容易合格。如果有一臺咁容易駕駛的棍波車,我係咪應該學番棍波呢?」

預計短期內會買車的人會煩:「原來打算買部小綿羊代步,貪其輕巧便宜易操控。這臺Mini 125 S比起沒有波轉的小綿羊,有多一分實在感。係咪應該轉移目標呢?」 

哈哈! 好在我地唔駛煩呢d野!

2007 Hartford Mini 125S 規格表

引擎型式 四行程
供油系統 化油器
冷卻方式 空冷
排檔方式 五檔 (出口版)
汽缸 單汽缸
汽門數 2V
壓縮比 9 : 1
前煞車 碟煞
後煞車 鼓煞
法規 四期環保法規
使用汽油 無鉛汽油
油箱容量 汽油箱容量: 6 L
機油容量 1 L
車子尺寸 長:1770 mm 寬:812 mm 高:1010 mm
車重 108 kg
前輪 120-80-12
後輪 120-80-12