HONDA SL230
兩用!好玩!靚仔!


車輛提供:捷記洋行 2397 8866

「單盤車仔,又冇力又唔快,有乜好?」在拍攝當天的赴約途中,我跟攝影師這麼說。攝影師不置可否,顯然他並不同意我的說法。在回程時,攝影哥哥終於開腔說「又話冇o野好,o岩o岩試車時又笑得咁開心?」哈!有時我都覺得呢條友幾乞人僧。

原來SL230著車後,排氣聲浪十分明顯。比起同是單盤車的250綿羊強壯好多。我對SL230的改觀,便是由這一刻開始。採用風冷四衝程OHC單汽缸引擎,缸徑及行程分別是65.5mm及66.2mm。排氣量雖只有223cc及低壓縮比的9.0:1,但著重耐用和低扭。最大馬力為20ps/7,500rpm和扭力2.1kgm/6,000rpm。


引擎護板

由於SL230車速不會太高,加上車重也只有105kg,只用上35mm套管前叉己綽綽有餘。叉筒部份當然有飲管保護套防止沙石塵埃損壞油毯。計我話街車整番個都冇蝕低。

 

SL230的越野式有齒腳踏kit味十分重,小巧美觀。

騎越野車,梗係用番專用手套啦!好似我用緊呢款FOX SOLO,嘉利都係賣兩舊零,又輕巧又透氣,最o岩夏天用。
初步試駕SL230後,覺得慢爬味道十分重,因為超級輕巧的車身和細緻敏感的操控感,可以容許我用身體姿勢做出很有效的重心轉移。慢車的穩定感和靈巧度,相信是世界上技術要求度最低的車種之一。

輕鬆寫意,不用時刻擔心停車時落唔切腳,跌車時唔會唔夠力扶車,這都是電單車本來就應擁有的優點。

Copyright ©1999-2001 鐵騎網誌  www.iBike.com.hk   All Rights Reserved 版權所有   請勿轉載