30 Jan 2005 Suzuki 2005 Burgman 650A K5 新車速報


連續兩年入選鐵騎大賞 iBike Award的Suzuki AN650A,05年K5版外表雖然維持不變,但暗地作出多項改良。其中一項暗啞底改良係離合器的磨擦度少了3%,令動力接合更柔順,提升行車享受。

老編一向都鐘情AN650,所以帶備雞脾買通守衛順利深入鈐木科研重地,潛拍還未向公眾展示的AN650A K5實物照.....

Spy photo: 老Day

由於部車仍然未裝好,電池都未駁,所以只能用圖表達K5版本新增了OD超比波。K5版AN650A正式配備了六前加減波,當用手動模式時,五波之後再按UP便是長途車要慳油必備的OD波!綿羊車種中,暫時是Suzuki獨家供應!

第二樣驚喜係K5版的AN650配備電控式調較高低風擋,調較幅度達到95mm!行緊車都一樣可以隨意調較,以後慢車較低d又得,快車較高d又得,得左!當然有一樣野唔少時既係追加Suzuki S.A.I.S晶片防盜系統,配合匙膽保護蓋,倍添車主信心。
之前K3的車頭櫃桶開關唔可以就咁一手拍番埋去。K5改良版便加了金屬扣,關門時可以兜野拍番入去,爽!而座墊也採用新式防滑物料,以後車主急煞也可以安坐無憂。
為迎合潮流,K5的前後燈殼均換上透明水晶燈殼。因為呢個係歐洲版,如果係日本版,可能要換上S版的黑底燈殼先夠潮。
除此之外,鈴本科研引入的行貨係E02,E19和E24的歐洲版,獨有新功能包括室外氣溫顯示,耗油量顯示和防盜警示燈,重有足本55ps馬力,更顯優勢。
 

SECVT波箱操作方法?
AN650規格介紹?
以往試騎報告?