8 Mar 2001 Yamaha YZF-R6 新車抵港

  以狠辣見稱的YZF-R6, 踏入2001年又係時候換一換新庄與時並進咁話。由於R6的水準已經頂晒磅,即使面對新敵HONDA CBR600F4i,也無需太過嚴陣以待。所以今次改款也只是集中在外型方面落墨,內部構造雖然也有改良,但在宣傳上反而較為低調。
  新車在外觀上主要改動地方不是車頭,而是車尾造型。由原本的四方燈改為兩盞圓燈,並創先採用無燈膽式的LED超光燈設計,由於LED操作時本身便是發出紅光,所以無需靠紅色燈罩輔助。就係咁,白色燈罩己經OK,一滴光都唔駛浪費,自然超級光亮。對於只會俾個車尾人睇,重要係「只能睇一陣」的R6車主,此項改良梗係拿足一百分啦!
 
 

上一款R6車尾較平實,和2001新R6的分別好大。除了車牌燈好醒目之外,原來新R6車尾的車牌、沙板、指揮燈....總之「成抽o野」都可以快速地拆下來,方便你變身落場。

  另外一個實用改動是加長了後輪泥擋,加強保護車尾座底及尾避震。
  2000 R6 2001 R6
  睹後鏡的造型也有些微不同。新款較流線形。
 

尾座謝絕雄性探訪

  為遷就新尾燈,新車座下的儲物空間略有改動,但塞一個薄身車套都重得。
  R6的風擋面積仍然是眾對手當中最少,伏低D啦老友!
 

繼續....

 

Copyright ©1999-2001 鐵騎網誌  www.iBike.com.hk   All Rights Reserved 版權所有   請勿轉載