炒車報告

 

駕駛車款:            Techno GT 150
意外種類:            車輛碰撞
車主:             
新P女


事發經過:
事發時返工駛往觀塘回旋處,因有小巴駛至,我慢車,打燈,停車....一切依足道路安全守則。一瞬間,從倒後鏡見到一輛的士衝上黎,未及細想,的士已撞向我。我當時被佢撞至衝前約一個車位,第一時間想救車,但因唔夠力扶直車身,小羊終於翻倒在地。的士司機馬上衝落車問我有冇受傷,跟住就猛咁道歉...佢解釋係被右邊既巴士阻住佢視線,下意識以為冇車駛至,到佢見到我停車既時候,就已經收制不及。

好彩當時的士撞我既時候,小巴剛剛駛過左,否則我實比小巴撞死。

人命財物傷亡損毀:
車牌已被撞爛,要用膠紙貼住先,seat位後面都撞爆埋...唔知要整幾多錢。

當時感受:
當時好似冇乜事,事發後幾小時後開始手腳酸痛,相信係因用力救車,使力過猛,睇完醫生後得知右肩肌肉已被拉傷。

事後影響:
當時冇報警,冇備案,跌車即時扶起部車,冇即時叫司機賠錢,於法理上,我全錯。但的士司機當時態度良好,好有誠意道歉,於人情上,我原諒佢。
家人唔知,但朋友就第一時間打黎鬧左我一大餐,相信暫時會有一排唔抯26住。

肇事原因及教訓啟示:
原本第六感已經叫我當日唔好抯26返工,但偏唔信...下次一定要意志堅定D,唔好被人影響自己既直覺。回旋處一向係交通黑點,跟足指引行車都會有盲毛衝上黎,其實真係都冇乜可以做得到。

鐵騎快語:
你實在太好人啦....

<<鐵騎會館 現場討論>>

 

 

你有炒車經驗嗎? 
把它整理一下告訴大家
讓騎士有所警惕,一起提高駕駛安全吧!