22 Nov 2002 寶馬擁躉聯歡晚會 趣味花邊

 
 

Recorded by: Loretta

  為答謝寶馬車主和熱心Fans的支持,香港寶馬汽車在2002年十一月二十二日,假座於尖沙咀某大酒店,舉行了一個私人性質的聯歡晚會。據我們的內容經理思思回報,賓客有飲有食有相影,有靚車有靚女有遊戲又有抽獎...真係人間樂土,令人流連忘返咁話。

不過可惜唔知係部相機唔聽話,定係思思攝影技術出問題 - 交回來的相片質素,簡直可以用「災難」來形容。鐵騎網誌的黑房部技師雖然已經出盡力搶救,仍無能為力,所以要向各位講聲對唔住,我地影到的相片實在無法放大,各位睇到幾多得幾多。

不過好彩有機車同志老總銘哥在23NOV見到我地出街果D相實在唔得,二話不說馬上私人醒番D正相益下大家咁話!真係多謝晒!

 

Photo by: Moto Player 機車同志

Photo by: Moto Player 機車同志

 
 

2003年新車R1200CL抵港,各位寶馬擁躉當然爭住一睹芳容      >>2003 R1200CL<<

 
 

現場還有擺放其他寶馬電單車供人觀賞

 
 

中西美食,冷盤熱葷,咸甜美點,花多眼亂...

 
 

你的節目主持人:寶馬電單車部經理Jason                            賓客如雲、載歌載舞、舉杯痛飲

 
 

一邊估引擎聲音,一邊飲酒一邊睇美女玩呼拉圈,爽呀!

 
 

令人把持不定的幾位寶馬姐姐...係咪買車有得.....咩....o架?

 
 

So you want to be part of it?
>>Check this out !>>