iBike去高雄去屏東!爽試2012 Pirelli Moto Racing Tyres! 25 Apr 2012


攝影:JOEsEYE  / Ron / Alex    Video: Ron   協力:好運Jason(台灣)     後期製作:Dave   鳴謝:好運(香港)













 

觀看新胎說明
觀看新胎說明

iBike雙雄出感受

對大鵬灣國際賽車場有何感想?
Ron:賽道分為兩部份,大直路及高速灣段為20米闊,連續手臂灣路段為12米闊。高速灣段由於路面闊及連續右彎,對於初次於此場地駕駛的人來說,要馬上找出最佳線位比較困難。


Alex:因為舊址是軍營,有很多舊建築物需要保育不能拆走。所以會見到有幢建築物在彎道旁而沒有任何緩衝區,感覺相當奇怪。

Ron:連續彎路段有不少手臂彎,駕駛大馬力車輛的油門控制要很細緻,不然會很痛苦。引擎轉數亦很難維持,基本上這場地未盡情發揮大馬力電單車。

Alex:騎1000大車,二波行晒。呢個場六百都嫌大,放400落去最好玩。


Ron:賽道後半段緩衝區比較細,大部份有牆圍住。而且有建築物,對駕駛者有一定心理影響。

手臂彎段更要注意線位及開油位置,因為後半段手臂彎都比較長及深,感覺上係轉極都未轉完,入彎線位不正確可能令到彎心不能開油及偏離正確線道。

騎不同級別的跑車,感受如何?
Ron:我大部份時間都係抱住部ZX6R,在直路尾用4波,速度有210km/h左右。高速彎路段用緊2-3波,在連續彎用一個2波玩晒。


Alex:我起初唔知情況,梗係有大騎大啦。最初揀架Suzuki 大R1000,感覺係綁手綁腳。

後來轉左架細車Honda CBR250R,細場配細車,重有一對靚胎,係全日最好玩的時光。如果騎大車,跑大帽山舒服過跑大鵬灣。(Ron點頭大笑。)


Ron:雖然騎600,引擎轉數都唔係太keep到,但都係好過騎1千CC。處理連續彎段,600尚算靈活,應付手臂彎只要油門控制恰當,都可以開油攻彎。

相對一千CC車種,六百係後半段會騎得比較舒服靈活。彎速唔會比一千慢。前半段大直路及高速彎相對400CC以下的車會有較大優勢。所以600CC經調較後應該可以係呢個場有較大既樂趣。

關於Pirelli新胎DIABLO SUPERCORSA SP:
Alex:我地前邊講左咁多野,都係想解釋番今次試胎活動,受場地所限,唔係咁試得真。

Ron:因為新胎只係裝係1000CC車到,係呢個場真係用唔盡。我只可以講DIABLO SUPERCORSA SP好快到達工作溫度,雖然都無乜點開油.....但新胎的溫度比較容易維持。

在高速彎段開油會有較大信心,因為物料改良及接觸面大左。感覺上車身在低傾角時表現更穩定。在低傾角開油也更實在咬地。

另一方面,雖然胎身闊度大左,但係細彎及手臂彎路段,仍能夠保持跑車應有的靈活度。同時輪胎接觸面大了,相對能夠更快更狠地攻彎。

Alex:在合適的場地上,DIABLO SUPERCORSA SP會有相當好的發揮。公升級重車要換胎,一定要考慮呢對新胎!



試胎地點 - 大鵬灣國際賽車場
大鵬灣國際賽車場PENBAY International Circuit涵蓋面積近30公頃,跑道全長達3.5公里,樂園內除有符合國際FIA規格的賽車場外,週邊更規劃有賽車主題旅館、賽車主題餐廳及賽車博 物館等附屬設施,讓賽車場成為全家大小可以一齊共享的樂園。

樂園中的國際賽車場,是台灣第一座符合FIA Grade 2等級的賽車場。即是指除了F1一級方程式賽車以外,未來所有FIA/FIM各級距的四輪方程式、房車與摩托車等賽事,都將可在這座符合國際標準規格的賽車場內舉行。

負責規劃設計該賽車場的台灣競速運動公司綜合來自英、美、澳及日本等賽車場資深顧問之意見,並遵照FIA最新年度的賽車場地安全規範,配合著大鵬灣國家風景區現地內,原有古建物設施的保留,規劃出全長3.5公里的複合式G2等級國際賽道。











































各位戰友,白天辛苦了!現在活動正式開始.....
 














 







工作人員正在認真地清理賽道
 
























































































今次的動作拍攝,由台灣首席燒肉紅牌"射"手Joe主理
 





















 


觀看新胎說明