2013 MV Agusta F4RR 開箱記 - 趣味花邊 23 Feb 2013



滿屋都是電單車,都要再買F4RR

Henry是香港資深電單車發燒友,一生玩車無數,車庫中常備各式新舊名貴車款。今次Henry又再出動,睇中了2013年新款MV Agusta F4RR。由於RR版獨有兩款黑白及紅白車花,令Henry心大心細唔知揀邊一部好。所以今次特登帶同家人和一班老友,一起到文偉電單車中心開箱揀車。

Production:  Dave / Loretta
新車查詢:文偉電單車中心

Henry本身已擁有 MV Agusta F3 675,現買埋 2013 MV Agusta F4RR 。有關2013 MV Agusta F4RR 海外試騎,車款細節請按圖觀看獨立介紹。


   
按圖觀看新車細節及介紹

Henry 帶同太座和兩位公子一齊幫下眼俾意見
 


另一位資深車友Ricky (左)也和Henry一樣, 2013 MV Agusta F4RR 愛不釋手
 


文偉電單車中心太子Jason(左)也很喜歡新款F4RR,可能會和客人爭購quota。
 


最後Henry選擇了右邊的珍珠白襯啞黑的車花,喜愛紅白的朋友要快手了