去文偉嘆杯MV咖啡 - tup espresso @ Man Wai

去文偉嘆杯MV咖啡
tup espresso @ Man Wai
20 Apr 2018
去文偉嘆咖啡?乜唔係去文華咩?最近文偉搞搞新意思,在店內劃出一角,邀請了The Usual Place咖啡達人Samson Chow,在店內向文偉會員提供意式咖啡及其他飲品。
有別於一般業餘Cafe或咖啡連鎖店,呢度所用o既咖啡豆,係Samson親自炒o既。因為豆唔得的話,杯啡即刻唔掂。為確保新鮮和所需要的烘焙度,Samson必需親自炒豆。
係文偉嘆咖啡,除左好味之外,價錢更是一大優勢。睇下價錢表,一定平過其他店。雖然列出的咖啡種類唔多,但其他花款你叫到都會做。老編當日便點了flat white,貪佢冇Cappuccino咁多粗奶泡,啡味又較Latte濃。

呢杯就係老編order的flat white,奶泡細幼、泡量少,重有MV花:)
車泊門口,望住一堆靚車,再嘆杯咖啡。
當味蕾受到衝擊時,唔知會唔會增加購買慾呢?