第四十六屆東京車展
TOKYO MOTOR SHOW 2019

24 OCT 2019  Production: Dave


SUZUKI
@ 2019 第四十六屆東京車展

HONDA @ 2019 第四十六屆東京車展

KAWASAKI
@ 2019 第四十六屆東京車展

YAMAHA
@ 2019 第四十六屆東京車展

HONDA ADV 150

現場睇真身,架車仔真係成架X-ADV 750咁款,只係成架縮左水。最正係坐上車,望住份車頭,百份百X-ADV感覺!好爽!

HONDA Benly e / Gyro e

Honda今年無論係汽車或電單車,都強調電動新時代。兩款商用電羊更加放在臺上,分別是Benly S和雙尾輪可傾斜轉向的Gyro e。

HONDA CRF1100L Adventure Sports DCT

新車除左有護架和行李箱之外,其實排汽量提升至1100cc,車架硬左,重用OHLINS電子避震及六軸IMU,重有touch mon應有盡有。

KAWASAKI KLX 230

呢款爬山車走輕量級路線,四衝233cc風冷單缸係實用佈局。雖然性能及裝備都唔算好標青,但以友善操控,輕量化,高CP值和on-off road對應能力作為賣點。

KAWASAKI Z H2

把超級街車Z1000和超級增壓H1結合,便是Z H2。沒有Ram-Air計算模式,結實的200PS和超過14kg-m扭力。最強電子防護、快速轉波、智能電話連接,正呀!

KAWASAKI ZX-25R

直四250終於回歸!自90年代開始250直四機器絕跡。今次ZX-25R更係落重料,KTRC電子防護、SFF-BP前叉、動力模式、徑向煞車卡鉗全部和大車看齊!市場獨家!

SUZUKI GIXXER 250

SUZUKI在今次車展只展出一款250電單車,並分為街車版GIXXER 250和啡呤版GIXXER 250 SF。其實焦點係全新開發的油冷單缸250引擎,下?

SUZUKI GIXXER 250 SF

睇真d,呢款油冷引擎優化了油路走位及冷卻油流量,從而提升了油冷的極限,不用採用水冷的優點是更輕巧和方便保養,符合Gixxer 250的實用型定位。

 

YAMAHA MW-Vision

呢部概念車沿用Yamaha LMW概念,雙前輪可傾斜轉向,但又不會跌車。全車有殼包到實,又有後波。泊位唔使落腳,真係人人都可以駕駛。

YAMAHA Tenere 700

Tenere 700係中量級專業車種,比起1200更輕身更易舞,重量更比XT660Z輕多10kg!689cc直二機器,270度點火,直立式錶板和四眼頭燈,搶眼!

YAMAHA Tricity 300

Yamaha概念車3CT的市販版就係Tricity 300。只是座位兩側取消了裝飾用的LED燈。雖然大家都知道係用Xmax 300機器,但廠方話細節會留待米蘭車展再講。