HONDA  FORZA 250 S (ABS) Part II

試駕感受
上次Forza基本版試駕由一位體重只有120磅的同事操刀,佢就話好正。今次輪到180磅的我來一下!睇下點?

經過若30分鐘後,我的感覺是避震好正!根本唔似綿羊,屁股和背部經常被座墊的跳動碰撞,感覺便像跑車一樣 (當然不能對Forza的動力抱有太大的幻想)。但這位小綿羊載著我也健步如飛,在燈前起步並不需要扭盡油門也能彈射搶閘。配合DCBS聯動系統,收車感覺幾好,但始終都是以尾掣(sorry,應該係左手桿)為主力。高速時單扣頭迫力(應該係右手桿)肯定唔夠收。

行車時,引擎震動都幾微弱。在怠轉時倒後鏡的抖動較大,相信這是所有單氣缸引擎的風格吧!講起怠轉,在開車後走過第二個街口後我已馬上感受到idling stop system介入。因為正在燈口等起步,突然引擎死了火,一時間未為意是這個系統發揮作用,等我重以為乜事。二秒後才醒覺要扭下個油筒才可著翻車。先頭重「左攝右攝」霸頭位,點知在需要起步時卻死火!大家以後在鬧市開車都係關閉這功能方便D。事關成日要再撻車,廢氣咪重多?

論彎性,此車可稱眾多肥羊中最好彎的一位。我個腦正想著何時入彎,架車已經傾斜作出準備。原來自已一個下意識的動作佢己經收到,可能平日駕重型車,習慣了的彎前身體動作對它來說是過多吧。

以我經驗,時速在80km/h開始,眼睛如直接吹風,視線會開始變得模糊。Forza 250 S的風擋高度對我來說(身高180cm)並不能覆蓋我的眼睛。所以不能戴西瓜皮,也不能揭起面鏡駕駛,否則亂風會追到眼睛不能睜開。

 


小朋友爬o左上車唔肯走:)

大眼仔係我!

總是覺得車頭兩盞指揮燈好易受傷


泥擋長度比其他綿羊更實用


擋風鏡有入風口減低風壓


超強尾燈組合


尾架及乘客扶手連成一體


安裝尾箱時需要鑽穿底版

 

 

因為DCBS聯動的關係,前輪D喉睇落好似好複雜

前後碟中央的狗牙坑是感應ABS何時介入的裝備。

尾避震有五級預載調較

總結:

雖然論造型、手功及性能,Forza都屬頂級之作,但以五萬五千多元來買一臺250綿羊,可說是富貴玩意。等閒人仕怎可負擔得起!但今批S版車,捷記總共來了十架,已經賣了七架。有心買的人,要先打電話俾捷記留名霸位。所以我幾時都話,香港地真係多有錢人。唉......冇心機......

 

規格表Forza 250基本版請參閱以往報導

總代理:捷記洋行   
       售價HK$55,800
        或 $5,580 + (2,595 x 24)
       查詢電話:2397 8866