29 June 2002 Majesty C  本地試騎

 
 

Production: Loretta, Alex, Dave     車輛提供:萬里達車行 2576 3079     售價:HK$49,800.

  開創現代化豪華綿羊先河的Yamaha Majesty YP250,由97年的第一代頭碟尾鼓版,頭尾碟版及ABS版,到2000年再推出第二代YP250,都是香港有錢牧羊人的NO.1選擇。

成熟的引擎技術,吸引有多間歐洲綿羊品牌購買Majesty的引擎和技術,以增加自身產品的吸引力。但最新最正的技術和設計,一定只會保留在最新款的Majesty身上恕不外借。

  隨著日本和歐洲對手們的進步,Yamaha終於作出反擊。02年推出第三代五圓錶Majesty 250,附有多項美化改良(參閱以往報導)。一於要打到對手喘不過氣來。不謀而合,和Suzuki AN250 Type S相似戰略,一雞兩味地推出Custom版Majesty C,實行原廠改埋車,肥水不留別人田。
 
 

Custom版的改動包括改用電鍍街車式把手和電鍍後鏡,smoke低風擋和座位改凹凸紋增加磨擦力。電鍍街車把手撞著02年全新設計的五圓式錶板,一擰匙所有燈及兩支大針馬上作動,根本唔似騎緊綿羊。

  頭燈罩改用銀底襯色,由於日本法例規定行車一定亮燈,所以冇頭燈開關掣。

但即使把鑰匙擰向ON的位置,車頭燈都唔會著。只有等引擎啟動後才會自動亮起頭燈,實現智能自動化的理念!

(電池由GT7B改用GT9B,容量更大)

  思思試騎感受
坐上車時感覺車身十分大架,雖然闊度十足,但落腳仍然十分方便。輕輕扭油只感到車身順滑地向前溜,再俾大D油門Majesty C直情二話不說就向前標!
 
 

整體感受係輕鬆寫意 - 五圓錶板好靚,但我冇乜點睇,皆因一切都在掌握之中,睇風景望靚仔重嘆啦!重有咩o野講?Majesty 250係香港地出晒名,直情係家傳戶曉個隻,好唔好玩?成街都係Majesty你話呢?好唔好劈?冠軍車手Billy哥係香港都係用緊Majesty 250,真係再講都嫌我煩啦!

  新車追加防盜設備,匙孔和其他對手看齊有防鑽保護蓋。

比人行多一步o既係保護蓋可以選擇遙控開關或手動開關。匙圈重識著燈方便你夜晚開車!

  左方櫃桶可上鎖 右方櫃桶放銀包? 無敵空間 搬屋搵我
 
 
  Alex試騎感受:
比起其他綿羊,Majesty的特性是容易掌握,人車間有交流。Custom版改用街車把手後,感覺係成份頭低左少少,操控添上跑味,但影響了舒適感。對於騎慣美式巡航車真係將對腳向前伸的朋友來說,街車把手會冇咁就手,但對於騎咩車上半身都鐘意向前伏的車友來說,這設定無疑更就手。
 

花恤衫迷彩短褲~綿羊+海灘?

除了綿羊外,其他車款著短褲會好辛苦

  減低了風擋高度後,行車時還我應有的清風送爽感覺。始終騎電單車無風到感覺怪怪地。最值得讚是Majesty C引擎動力流暢:靜、滑、爽係佢最大特色。加上架車俾到戲我,令人信心十足,唔覺唔覺越開越快係好難避免。相比之下,原廠掣動力有進一步加強必要,方能時刻無慮地徹底發揮速度。

 

買車時間:
選擇基本版或Custom版,純綷係個人心路歷程的表現。P牌玩其他車就算出到保險都會好貴,Majesty C俾你街車的感覺,可以止一止咳。有人唔會接受低風擋,認為高風擋先正,可以擋風擋雨。所以甚至特登俾錢換塊超大風擋。但這種觀念正逐步淡化,要玩得性格,低風檔街車把手響喉先係正路。

Majesty C要改的地方都幫你改o左,等你慳番唔少。剩下應該要做的事,就係選擇一條有feel的kit喉,要人未到聲先到個隻,先夠衰仔。

 



車輛提供:
萬里達車行
2576 3079
售價:HK$49,800.

2002 Yamaha Majesty C 規格表

引擎形式

四衝水冷SOHC 單汽缸

缸徑 x 衝程

69.0 mm x 66.8mm

壓縮比

10.0 : 1

總排氣量

249 cc

最高馬力

22ps/7,500

最大扭力

2.3kg-m / 6,000rpm 

車架形式

鋼管車架

傳動系統

V型皮帶無段式自動變速

燃油供應

化油器

前傾角( R)

28.0°

拖曳距(T)

103mm

前懸掛系統

套管前叉

後懸掛系統

雙筒油壓避震 預載調較

輪胎()

110/90 - 12 

輪胎()

130/70 - 12

前掣動系統

剎車碟兩活塞卡鉗

後掣動系統

單碟配單活塞卡鉗

x x

2140 x 770 x 1165mm

軸距

1535mm

最低離地距 120mm

座高

700mm

乾重

159kg

油缸容量 12公升