Yamaha Maxi-Scooter TMAX 500 Part II    21/JAN/2001    本地試車 

  售價達到HK$76,000的TMAX 500,可以用「嘩」一聲來形容。不過以首期一成,平息12厘計算,24期月供都只不過係三千蚊多「d..d」。都唔係乜o野天文數字。你我都供得起。有本事o既話,攤大手板問呀媽拿仲好!

但係俾得起還俾得起,都要睇下值唔值先得o既。在猛烈陽光下檢驗,TMAX 500的噴漆技術和裝嵌手功都無法挑剔。「緊湊順滑,用料精良」唔係講緊手錶,係講緊佢o既啡呤、控掣台,座位和其他零件的裝嵌手功。掂!

 
    和Majesty一樣,座位的開關採用中央控制。但車頭的抽屜空間只縮剩一小隔。真係唔知擺乜好?
 

由於要照顧高速巡航的關係,風擋高度略嫌不足。高個子在高速時如坐直上身,氣流剛好滑進雙眼位置。
  頭沙板的造型似速龍。可引入更多
生風冷卻前輪後的水冷散熱片。
死氣喉造型和朝天的角度,是眾多綿羊中最好看和具跑格的一支。
 
 

頭輪用282mm口徑剎車碟,
配雙活塞掣動卡鉗,效果普通。

尾輪用267mm剎車碟配單活塞
掣動卡鉗,效果良好。

 

 

留意兩截式尾泥擋,可隨意裝拆變長變短。求實用唔好拆,求好睇快D拆o左佢。

oversize尾燈,配oversize乘客扶手。將來加裝尾箱便要在扶手下的鑼絲帽食力。
 
咁座椅下究竟有幾多儲物空間可用來放置頭盔雜物風褸車套呀?
 

Copyright ©1999-2001 鐵騎網誌  www.iBike.com.hk   All Rights Reserved 版權所有   請勿轉載