Yamaha Maxi-Scooter TMAX 500 Part III    21/JAN/2001    本地試車 

  唔好咁心急住,睇埋個騎士view先啦。個對後鏡由於是裝在車頭啡呤上而不是直接裝在把手兩側,加上騎士又唔會好似騎跑車般向前扒,所以離鏡個感覺好似好遠。不利行車時微調。記得較好對鏡先開車。

不過視野就比一般後鏡為闊,視野良好。

  速度計顯示爆錶速度為193km/h,0-100km/h只需七秒。Maxi-Scooter的美譽當之無愧。
 
  水冷風扇的工作效果良好。和房車一樣,水溫表只是升到一半左右便會停止不會再上。各項行車資料及警示燈一應俱全。
 

  要彈的是TMAX 500竟然沒有死火燈。始終它是以歐洲為主要市場,如果係日版就一定會有。(TMAX 500好似冇日版o個o番)
  腳踏地台膠沒有常見的坑紋設計,日常清潔保養省回不少時間,一抹就得。
  巨大的乘客座位面積呈正方型,200磅肥婆都包得晒有凸。入油口也是在座位前端。  
 

     
 
  座下空間未及新款Majesty 250或Skywave般可放下兩頂大頭佛。但係好深,只要唔係一定要放兩頂盔,都應該夠用。
   

   

機械設計及規格資料

 

Copyright ©1999-2001 鐵騎網誌  www.iBike.com.hk   All Rights Reserved 版權所有   請勿轉載