2001 Suzuki GSXR-1000 本地試車 21 Feb, 2001
Licensed from MotorbikeAsia Group Ltd

  新鮮熱辣的GSX-R1000抵達鈴木科研的陳列室後,眨眼間便不見了影。原來已經落入這位新車主手中。

以前有看過亞洲機車雜誌的讀者一定不會對這位仁兄感到陌生。對,他便是海盜歷克,和占寶是鎮書的特技孖寶之一。

Photo: Robert
Bike Owner: Pirate
Special Thanks to: MotorbikeAsia Group Ltd.

  詳細的試車報告仍有待這位貪玩的大哥幾時願意坐低執筆寫,我地先有得睇。先看看他把新車如何Run-in吧。
 

    

 

既然係新款猛車,正謂「出爐鐵唔打唔得」,等我炳下佢先。

  

新胎要開下佢先咬地o既,你肚餓嗎?不如等我整番個Donut醫 o下個肚仔好唔好?

以往報導:海外試車   新車介紹

 

Copyright ©1999-2001 鐵騎網誌  www.iBike.com.hk   All Rights Reserved 版權所有   請勿轉載