世界冠軍車手Troy Bayliss領航,試騎1199S

鐵騎網誌 www.ibike.com.hk

Troy Bayliss親身領航,菲律賓嘆盡1199 S
Ducati菲律賓代理在2012年五月中旬,聯同其他機構合辦了一個Ducati賽道體驗日。活動得到廠方支持,派出三屆SBK世界冠軍暨廠隊首席試車手Troy Bayliss到場領航,讓參與者同樂。

Ducati HK銷售部要員Harry也應邀來到菲律賓Clark International賽道,一嘗在跑道上駕駛1199S的滋味。趁此機會,iBike問一問Harry對1199有何評價:

1199易用嗎?
我在賽道上的駕駛技術其實麻麻地,好多時線位唔準,入彎有時太早,有時又太遲,煞車點又唔夠準。不過好在1199S好容易駕駛,寬容度又大,先至俾我修正和改過的機會。

關唔關架車的電子系統事呢?
就算冇traction control,1199本身的車架和重量分佈都好平均,加上車身又輕又細,令人好容易適應和使用。

最重要是油門出力的感覺唔同晒,冇左以前果種"牛"的感覺,令人放心開油,出彎更有信心,唔使怕馬力過大令尾輪打滑。

鳴謝:Ducati HK / Ducati Shanghai






















由於代理並沒有提供動作場面,所以附上Troy Bayliss今年2月份在阿布扎比首試1199S的on-board短片,以作參考