27 Mar 2004 BMW R1200GS 新車發佈日

新舊比併 本地試騎 海外試騎 新車發佈

Photo: Eddy
Sources:
寶馬汽車(香港)有限公司

2004年的BMW電單車陸續抵港。其中最令人興奮期待的,當然是全新R1200GS。為耳隆重其事,寶馬汽車特意準備了新車公眾發佈日,場地經過精心佈置,更準備了美食和其他新車招待到場的賓客。以下先看三款新車暖一暖身先:

想知更多?---->> 2004 BMW 寶馬電單車巡禮


睇番部主角R1200GS先。會場一共準備了三臺R1200GS,標準車價高達十五萬的三臺新車經已全部賣清。識貨還需不惜金,香港也大有人在呢!

More info->>R1200GS

新車輕左細部左又大力左,好處多到講唔晒。而配件方面更發揮了無限創意。一套三件可按不同情況而快速伸縮變厚的尾箱,著實是方便好玩。在一般日子裡,尾箱載物不多便可縮低尾箱壁,減低高度和度度,增加操控性和泊位便利性。有遠行或多野搞時馬上拉高尾箱壁,搞掂!

咦?有咩睇個個頭dup dup?

標準座位高840mm-860mm,但你重可以俾錢買特低座位或特高座位,令座高在830mm-890mm之間變化。

More info->>R1200GS

曾守明先生對全新R1200GS看來甚為滿意:)

全新BMW R1200GS令人垂涎三丈就一定o架o勒,不過價錢都相當o拿o利喎!第一批到港車價賣成十五萬幾,睇真D原來有好多野都係附加設備,車價唔包架!

淨係執齊一套三件可變式尾箱,盛惠HK$7,162。寶馬車主唔易做,要有番咁上下「食」力先掂。

More info->>R1200GS

俾我地偷下懶唔打咁多字o勒,同級對手規格表一覽比較:

車身介紹及海外試騎感受:

新舊比併 本地試騎 海外試騎 新車發佈